خرید بیمه شخص ثالث در اردبیل

بطور کلی هدف افراد از ایجاد تصادف ساختگی فقط و فقط یک چیز است، آنهم دریافت خسارت از شرکت های بیمه جهت جبران هزینه های روزمره زندگی و صد البته سودجوی بیشتر است. متأسفانه باید گفت که تعداد آمارهای تصادف ساختگی در سالهای قبل ، به میزان قابل توجهی افزایش یافته که ریشه اصلی آن بیکاری و بالارفتن هزینه های زندگی افراد می باشد.با توجه به آماری که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی یکبار انتشار داده ، حدود سی درصد یا یک سوم تصادفاتی منجر به پرداخت دیه میگردند، عموما ساختگی هستند.

 تصادف ساختگی، شخص بطور عمد خود را به سمت ماشین پرتاب می‌نماید تا جراحتی به جسم خود وارد نماید تا قادر باشد براساس آن دیه‌ای دریافت نماید. در واقع یک روش درآمدزایی محسوب می گردد.  عموما اینگونه افراد به اشکال انفرادی یا گروهی و باندی فعالیت می کنند و آنان خوب می دانند که چگونه باید خود را جلوی ماشین پرتاب نمایند تا فوت نکنند یا آسیب جدی بخود وارد نکنند و بصورت کاملاً به صورت حرفه‌ای عمل می‌ نمایند.

ولی باید اذعان کرد که معمولا این گروه از اشخاص نیز بصورت باندی و گروهی اقدام به صحنه سازی تصادفات مینمایند یعنی عده‌ای باند تشکیل میدهند و به دنبال افرادی می‌گردند که دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی باشند که بطور متداول افراد بیکار یا تازه بیکار شده نیز بشدت در معرض جذب به این گروهها و باندها هستند.در حقیقت این باندها و گروه ها ، از اینگونه افراد سوء استفاده می‌نمایند که بعد از جذب انانرا مورد آموزش قرار میدهند که چگونه باعث ایجاد تصادف ساختگی گردند ،

همیشه همراه شما: شمابیمه

4.6/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *