خرید بیمه شخص ثالث در آذربایجان غربی

کلیه افرادی که در یک حادثه تصادف، خسارتهای مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار میباشند. بیمه شخص ثالث هزینه‌های مربوط به درمان، فوت ونقص عضو و همچنین خسارات وارده به اموال دیگران را جبران می نماید. در اینگونه موارد، راننده مسبب حادثه نیز از مزایای بیمه حوادث راننده برخوردار می باشدلازم به ذکر است که بیمه حوادث راننده مسبب حادثه ، رشته ای جدید از بیمه شخص ثالث است که راننده مقصر حادثه نیز میتواند از مزایای جبران خسارات جانی، استفاده نماید.باید مدنظر قرار دهید که بیمه حوادث راننده مقصر حادثه ، تنها خسارتها و زیانهای بدنی راننده را بر اساس نرخ دیه در ماه های عادی  جبران می کند و هیچ مسئولیتی در قبال جبران خسارت هزینه های مالی اتومپبیل مقصر حادثه را بعهده ندارد.

در بیمه شخص ثالث ، مالک خودرو بعنوان شخص اول بوده و شرکت بیمه گر که مسئولیت صدور بیمه نامه خودروی شما را بعهده گرفته، بعنوان شخص دوم  و در آخر فرد یا افراد زیاندیده در حوادث راننده ، بعنوان شخص ثالث نامیده می شوند که باید درنظر داشته باشید راننده مقصر حادثه بعنوان شخص ثالث در نظر گرفته نمی شود.

به عنوان مثال : کلیه افرادی که در یک تصادف ، خسارات مالی یا جانی به آنها وارد شود، تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرند.

همیشه همراه شما:  شمابیمه

3.9/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *