خرید آنلاین بیمه شخص ثالث در تهران

خودرو نیز مانند انسان برای ادامه بقایش ، نیاز به بیمه دارد تا با داشتن سلامتی بیشتری بتواند به زندگی خود ادامه دهد تا  چنانچه در معرض خطرات جدی قرار گرفت بتوان دوباره آن را باز سازی و مورد استفاده قرار داد ، که این امر را میتواند با خرید بیمه نامه بدنه برای خودرو ،تحقق پیدا کند.

در واقع خرید بیمه نامه خودرو میتواند بخش عمده ای از خسارت مربوط به حوادث و خطراتی که اتومبیل شما در معرض آن است را کاهش دهید.

بحث اصلی این است که بیمه نامه ای که برای شما صادرمی گردد ، باید باید معتبر باشد. متاسفانه در برخی کیوسک های غیرمجاز شاهد فروش بیمه نامه شخص ثالث می باشیم که برخی از آنها فاقد اعتبار هستند. شما برای اصالت سنجی می‌توانید از طریق سامانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران یعنی سامانه سنهاب اقدام نمایید.

درنظر داشته باشید که در تصادفات ساختگی،علاوه براینکه شرکت بیمه هیچ خسارتی را پرداخت نمیکند ، بلکه برعلیه شخص یا اشخاصی که آن صحنه تصادف را ساخته اند، اعلام جرم می نماید و در دادگاه اقامه دعوا می کند.

شاید ندانید که بیمه شخص ثالث حتی خسارات جانی وارده به جنین را پرداخت میکند که البته شرایط جنین ، تحت عنوان “دیه جنین” نیز در مقاله جداگانه ای مورد بحث و ارزیابی قرار میگیرد.

از جمله موارد خطرآفرین که می تواند برای هر وسیله نقلیه ای حادث شود، عبارتند از: سرقت ، آتش سوزی ، خسارات جانی وارده به سرنشینان خودرو است که در این موارد میتوانید با مراجعه به شرکت بیمه گر خود که مسئولیت صدور بیمه نامه شما را بعهده گرفته، اقدام به دریافت خسارتهای جانی و مالی نمایید.

مشاور بیمه ای و همیشه همراه شما: شما بیمه

4.7/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *