بیمه ثالث + خرید ارزان بیمه ثالث

تعریف بیمه شخص ثالث 

بیمه شخص ثالث از پرطرفداترین بیمه‌ها محسوب می‌شود. بدون شک دلیل اصلی افزایش سهم بازار ایران برای بیمه شخص ثالث، اجباری بودن آن برای کلیه وسایل نقلیه است. 

خرید بیمه شخص ثالث بدلیل میزان پوشش خسارت در حواث رانندگی از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل انتخاب بهترین و مناسبترین بیمه ثالث خودرو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی بیمه گزاران در زمان خرید و تمدید بیمه شخص ثالث خودرو می باشد و همچنین از اصلی‌ترین شاخص‌ها برای استعلام و مقایسه قیمت بیمه ثالث خودرو و خدمات شرکت‌های بیمه به بررسی مزایایی بیمه گذار شامل،ارزانترین قیمت با بهترین پوشش بیمه و پشتیبانی 24 ساعته و صدور آنی بیمه خودرو  اشاره کرد.

بیمه شخص ثالث چه خسارتی را پوشش می‌دهد؟

بیمه شخص ثالث کلیه خسارت‌های مالی، شامل زیان‌هایی که به واسطه حوادثی که شامل بیمه شخص ثالث به اموال اشخاص ثالث وارد شده است. میزان حداقل و حداکثر تعهدات خسارت های مالی بیمه خودرو هرسال توسط بیمه مرکزی  اعلام می گردد. برای مقایسه سقف پوشش های شرکت های بیمه ای در زمان خرید بیمه شخص ثالث، کافی است پس از ورود به سایت شما بیمه حداکثر سقف پوشش‌های بیمه خودرو را انتخاب نمایید و بدین ترتیب لیست تمام شرکت‌های ارائه دهنده بیمه برای شما نمایش داده می‌شود.

خسارت‌های جانی، شامل زیان‌هایی که به واسطه حوادثی که شامل بیمه شخص ثالث می باشد به  اشخاص ثالث وارد می گردد . میزان حداقل و حداکثر تعهدات خسارت های مالی بیمه خودرو براساس نرخ دیه فوت یک مرد مسلمان در ماه های حرام  اعلام می گردد. برای مقایسه سقف پوشش های شرکت های بیمه ای در زمان خرید بیمه شخص ثالث، کافی است پس از ورود به سایت شما بیمه سقف پوشش‌های جانی را انتخاب نمایید و بدین ترتیب لیست تمام شرکت‌های ارائه دهنده بیمه خودرو برای شما نمایش داده می‌شود.

بیمه حوادث  راننده، شامل مواردی است که راننده خودروی مقصر در تصادف نیز تحت پوشش بیمه ثالث ماشین قرار می‌گیرد؛ . لازم به ذکر است شرکت‌های بیمه گر در صورتی خسارت‌های راننده را پرداخت می‌کنند که دارای گواهینامه معتبر و مرتبط با وسیله نقلیه را داشته باشد.

میزان جریمه دیر کرد در بیمه شخص ثالث خودرو چقدر است ؟

عدم تمدید به موقع  بیمه شخص ثالث  شامل جریمه بیمه خودر و افزایش حق بیمه  می‌شود که به صورت روز شمار محاسبه می‌گردد. مالک خودرو باید به ازای هر روز دیرکرد در عدم تمدید بیمه ثالث مبلغی معادل با حق بیمه کامل ماشین بدون تخفیف تقسیم بر 365 روز سال را پرداخت نماید. ضمنا در صورت  اتمام اعتبار بیمه نامه ثالث خودرو اگر خسارت مالی و یا جانی رخ دهد، بیمه گر هیچ تعهدی در قبال جبران خسارت های وارده را ندارد و در نتیجه جبران حسارت برعهده مالک خودرو می باشد. 

شما بیمه با کارشناسان متخصص در امر بیمه گری از خرید بیمه نامه تا جبران خسارت در خدمت شماست.

4.9/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *